LET OP: Van maandag 23 december t/m donderdag 2 januari 2025 verzenden wij geen bestellingen. Bestellingen geplaatst in deze periode worden vanaf vrijdag 3 januari verwerkt en verzonden. Je ontvangt een mail met track&trace zodra je bestelling onderweg is.

Klantenservice

Wij zijn er om je te helpen

Heb je hulp nodig, of heb je een bepaalde vraag? Wil je meer informatie over jouw bestelling? Wellicht kun je het antwoord op jouw vraag vinden tussen de veelgestelde vragen. Zo niet, dan helpen we je natuurlijk graag. Ons team van deskundigen staat op werkdagen (maandag-vrijdag) van 09:00 tot 17:00 uur voor je klaar.

Je kunt ons bereiken via de volgende manieren:

Chat

Je kunt via onze chat op de website snel en gemakkelijk met Sanne chatten. Je ontvangt hier meestal direct antwoord. De chatfunctie vind je onderaan de website. 

E-mail

Stuur een mailtje naar administratie@avyna.eu. We beantwoorden jouw mail binnen 24 uur.

Bellen

Je kunt ons op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur bereiken via +31 (0)161 294 333.

Instagram

Voor vragen mag je ons ook altijd een bericht sturen via Instagram @avynatrampoline