LET OP: Van dinsdag 24 december t/m donderdag 2 januari 2025 verzenden wij geen bestellingen. Bestellingen geplaatst in deze periode worden vanaf vrijdag 3 januari verwerkt en verzonden. Je ontvangt een mail met track&trace zodra je bestelling onderweg is.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar administratie@avyna.eu zodat we zo snel mogelijk met een passende oplossing kunnen komen. Mocht het zo zijn dat een besteld artikel niet in orde blijkt te zijn, vragen we om direct contact op te nemen met onze klantenservice zodat we ook hierin snel kunnen schakelen naar een passende oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.